Na jarenlang werkzaam te zijn geweest in de klantcontactindustrie en voldoende ervaring te hebben opgedaan bij een energieleverancier, kwam op een gegeven moment het besef: "Het kan anders, het moet beter!"
Mijn laatste werkgever was als een tanker met 4000 medewerkers en 100 jaar historie; die krijg je niet zomaar op een andere koers dus heb ik besloten in 2017 het zelf te gaan doen, een energiebedrijf starten gericht op klanten die het waard zijn om exclusieve aandacht te krijgen.
Begonnen met niets ben ik jaar in jaar uit blijven bouwen aan een waardevolle en trouwe klanten portefeuille die ook jaarlijks verdubbelde. Daar waar ik lang hoopte dat het bedrijf klein kon blijven door zoveel mogelijk uit te besteden, heb ik uiteindelijk toch moeten besluiten om het meeste in eigen beheer te gaan doen. Alleen zo konden we de perfectie bereiken die we nastreven voor onze klanten.
Door te blijven zoeken naar medewerkers met een ambitie op Champions League niveau en te blijven door-selecteren voor het gewenste resultaat, kan ik met trots zeggen dat wij de mooiste klanten bedienen met de beste medewerkers. Het is vergelijkbaar met een restaurant op Michelin-sterrenniveau. Het is hard werken, maar het is dankbaar werk met een gemotiveerd team waarmee we steeds weer grenzen verleggen.
Als ik mijn positie op het veld zou moeten omschrijven, dan sta ik graag nog 1 helft in de spits om de kansen die ik zie in te koppen met mijn 2,05m lengte, maar in de tweede helft kies ik gezien mijn leeftijd dan voor een rol als trainer/coach langs de kant om de jeugd de ruimte te geven.